Author RONIN acél gravel kerékpár - TIAGRA szett 2x10s - metálbordó - 429 eFt
Author Ronin triple butted cromo acélvázra épített gravel kerékpár gyönyörű mély metálbordó színben eladó.
Shimano Tiagra 4700-as szettet választottam hozzá mechanikus tárcsafékekkel.
Méret: 52 cm, 168-178 cm testmagassághoz ajánlott!
Megnézhető, próbálható Nyíregyházán, de Egerbe is tudom vinni általában minden héten egyeztetés után.
Az ár számlás, ÁFA-s, azaz lehetőség esetén az adó visszaigényelhető!

Váz: 4130 háromszor húzott CroMo, gyorszáras tengely
Villa: CroMO acél, gyorszáras tengely
Hajtómű: TIAGRA FC-4700 2x10s, 48/34T – 10s -172,5 mm
Középcsapágy: Shimano BB-RS500
Első váltó: Shimano Tiagra FD-4700 2x10s, braze-on
Hátsó váltó: Shimano Tiagra FD-4700 2x10s
Fékváltókarok: Shimano Tiagra 4700, 10-speed
Fogaskoszorú: Shimano HG500, 11-34, 10-speed
Lánc: KMC fekete-ezüst, 10-speed
Felnik: JALCO SRD 21, 32 lukas
Gumik: WTB RESOLUTE, 700 x 42c, fekete-bézs, belsővel szerelve
Agyak: RADON tárcsás agyak
Fékek: Shimano RS-305 PM mechanikus (bowdenes) tárcsafékek
Kormány: Merida 2117 Expert GR alu gravel kormány, 440 mm, 12 fokos kihajlás, 320 gr
Kormányszár: Csepel Wak A-Head kormányszár alu, 31,8 x 90 mm, 7 fok, fekete°
Kormánycsapágy: XLC HS-A04 1 1/8 colos, A-Head
Bandázs: Spyral országúti kormányszalag, PU/EVA, fekete – piros
Nyereg: Selle ROYAL
Nyeregcső: Zoom nyeregcső 27,2 x 400 mm, 2 csavaros, hátrahajló fejjel, fekete
Pedál: NINCS
Kulacstartó: VAN










Méret | 500 | 520 | 540 | 560 | 580 |
---|---|---|---|---|---|
Min. érték | 160 | 168 | 176 | 186 | 193 |
Max. érték | 170 | 178 | 188 | 195 | 205 |
H/T hézag | 500 | 520 | 540 | 560 | 580 |
Átmérő cm³ | 460 | 480 | 500 | 520 | 540 |
T/T h | 530 | 545 | 560 | 580 | 595 |
T/T a | 515 | 529 | 542 | 560 | 573 |
Magasság/vastagság | 120 | 140 | 160 | 180 | 200 |
Átmérő | 425 | 425 | 425 | 425 | 425 |
Szélesség/Szél | 1015 | 1021 | 1032 | 1042 | 1046 |
S/T szög | 74,5 | 74 | 73,5 | 73 | 72,5 |
H/T szög | 70,5 | 71 | 71 | 71,5 | 72 |
F/H | 408 | 408 | 408 | 408 | 408 |
B/B esés | 70 | 70 | 69 | 68 | 68 |
B/B szélesség | 68 | 68 | 68 | 68 | 68 |
Kinyúlás | 374 | 378 | 382 | 390 | 393 |
Rakás | 562 | 583 | 601 | 617 | 642 |
- S/T ct – nyeregcső (középtől a tetejéig), a nyeregcső hossza a középtengely részei közepétől a csúcsáig
- S/T cc – nyeregcső (közép-közép), a nyeregcső hossza a középtengely részeitől a felső cső tengelyéig
- T/T h – felső cső vízszintes, a felső cső vízszintes hossza
- T/T a – felső cső tényleges, a felső cső valós hossza
- H/T – fejcső, fejcső hossza
- C/S – láncvilla, láncmerevítő hossza
- Szél/ tengelytáv, tengelytáv (első és hátsó tengely hossza)
- S/T szög – nyeregcső szöge, a nyeregcső tengelye és az első és hátsó kerék tengelyét összekötő képzeletbeli vonal közötti szög
- H/T szög – fejcső szöge, a fejcső tengelye és az első és hátsó kerekek tengelyét összekötő képzeletbeli vonal közötti szög
- F/L – villahossz, a villa hossza a fejrész aljától az első kerék közepéig
- B/B dőlésszög – alsó merevítésű dőlésszög, a kerekek középpontját és a BB alkatrészeit összekötő képzeletbeli vonal hossza, a BB alkatrészeitől mérve
- F/R – villa dőlésszöge, a fejcső tengelye és a villa tengelye közötti távolság az első kerék közepén mérve, úgynevezett offset