Author RONIN háromszor húzott CROMO acélvázra fejlesztett gravel - 680.000.-Ft
Author RONIN 3-szor húzott CroMo acélból készült acélvázas gravel kerékpár eladó!
Állapot új! Próbálva volt, kb 100 km van benne csak. (Az ár ÁFA-s számlával értendő!)
(A gyári GRX 400 2×10-es szett cserélve GRX600/810 2x11s-re!
Gravel gumiköpeny a különösen kis gördülési ellenállású Hutchinson Caracal Race 40mm szélességgel. Belsővel szerelt kivitel.
A lényeg a gyors guruláshoz is: egyedileg fűzött Shimano Deore XT + DT SWISS G540 atombiztos gravel kerekekre cserélve a gyári.
A kerékpár csak próbálva és beállítva volt, azaz új állapotú és árú! Össztömeg alig 11 kg!
168-178 cm magasságig ajánlom!
Nyíregyházán nézhető! Egerbe is tudom vinni.

Váz ACÉL CROMOLY 4130 háromszor húzott
Villa ACÉL CroMo
A kerekek egyediek, Shimano Deore XT tárcsás agyakra fűzött DT SWISS G540 felnikkel, DT SWISS küllőkkel és niplikkel
AGYAK SHIMANO DEORE XT gyorszáras
Felni, küllők, nipli DT SWISS G540 DB 622x24mm, DT SWISS – minden fekete
Gumiköpeny HUTCHINSON CARACAL RACE 700x40c, fekete oldalfalú
Első Váltó SHIMANO GRX 810
Hátsó Váltó SHIMANO GRX 810 11 s
FÉKEK: Shimano GRX 810 hidraulikus tárcsa – Shimano RT70-S Icetech 160mm
Fék – váltókar SHIMANO GRX 600 – 2x11s
Hajtómű Shimano GRX FCR600 46/30T – 11s – 172,5mm
Középcsapágy SHIMANO BSA BB-RS500
Fogaskoszorú SHIMANO HG700 – 11s – 11/34T – lánc : Shimano 11s
Kormány BBB BHB-36 Graveller gravel kormány, 31,8×420 mm, alu, 310g, fekete
Kormányszalag: DEDA PRESA fekete-piros
Kormányszár : Spyral System A-Head kormányszár (stucni), 31,8×90 mm, 7 fok, alumínium, fekete
Nyereg : SELLE ITALIA Superflow Novus EVO 145mm/245mm
nyeregcső : Zoom alu matt fekete – 27,2 mm/400 mm
kulacstartó: DEDA GABBIA fekete-piros – 2 db

Méret | 500 | 520 | 540 | 560 | 580 |
---|---|---|---|---|---|
Min. érték | 160 | 168 | 176 | 186 | 193 |
Max. érték | 170 | 178 | 188 | 195 | 205 |
H/T hézag | 500 | 520 | 540 | 560 | 580 |
Átmérő cm³ | 460 | 480 | 500 | 520 | 540 |
T/T h | 530 | 545 | 560 | 580 | 595 |
T/T a | 515 | 529 | 542 | 560 | 573 |
Magasság/vastagság | 120 | 140 | 160 | 180 | 200 |
Átmérő | 425 | 425 | 425 | 425 | 425 |
Szélesség/Szél | 1015 | 1021 | 1032 | 1042 | 1046 |
S/T szög | 74,5 | 74 | 73,5 | 73 | 72,5 |
H/T szög | 70,5 | 71 | 71 | 71,5 | 72 |
F/H | 408 | 408 | 408 | 408 | 408 |
B/B esés | 70 | 70 | 69 | 68 | 68 |
B/B szélesség | 68 | 68 | 68 | 68 | 68 |
Kinyúlás | 374 | 378 | 382 | 390 | 393 |
Rakás | 562 | 583 | 601 | 617 | 642 |
Elülső/Hátsó | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 |

- S/T ct – nyeregcső (középtől a tetejéig), a nyeregcső hossza a középtengely részei közepétől a csúcsáig
- S/T cc – nyeregcső (közép-közép), a nyeregcső hossza a középtengely részeitől a felső cső tengelyéig
- T/T h – felső cső vízszintes, a felső cső vízszintes hossza
- T/T a – felső cső tényleges, a felső cső valós hossza
- H/T – fejcső, fejcső hossza
- C/S – láncvilla, láncmerevítő hossza
- Szél/ tengelytáv, tengelytáv (első és hátsó tengely hossza)
- S/T szög – nyeregcső szöge, a nyeregcső tengelye és az első és hátsó kerék tengelyét összekötő képzeletbeli vonal közötti szög
- H/T szög – fejcső szöge, a fejcső tengelye és az első és hátsó kerekek tengelyét összekötő képzeletbeli vonal közötti szög
- F/L – villahossz, a villa hossza a fejrész aljától az első kerék közepéig
- B/B dőlésszög – alsó merevítésű dőlésszög, a kerekek középpontját és a BB alkatrészeit összekötő képzeletbeli vonal hossza, a BB alkatrészeitől mérve
- F/R – villa dőlésszöge, a fejcső tengelye és a villa tengelye közötti távolság az első kerék közepén mérve, úgynevezett offset